poniedziałek, 3 października 2016

Cukierki z tkMaxx!



Witajcie kochane! Każda z nas uwielbia zakupy nigdy nie mogę przejść koło tkMaxx obojętnie. Ostatnio moją uwagę przykuły produkty do makijażu.
Pędzelki, gąbeczki, kosmetyki.
Dwa tygodnie temu kupiłam produkty, które znajdują się poniżej - są genialne !


1. Pędzel do pudru Isabella Scott:
Włosie syntetyczne, bardzo mięciutkie, pędzelek po praniu zachowuje się bardzo dobrze włosie nie wypada nie sztywnieje. ( 24.99 zł )




2. Pędzel do rozświetlacza polish'd beauty supply:
Duży pędzel do rozświetlacza typu wachlarz. Kiedy zobaczyłam ten pędzelek zakochałam się - musiałam go mieć, wygląda pięknie. Włosie syntetyczne, mięciutkie, nie wypada podczas prania, nie sztywnieje, skuwka wykonana ze stali, trzonek drewniany dobrze wykonany ułatwiający komfort pracy. (24,99 zł )




3. Pędzelki do konturowania polish'd:
Pędzelki do konturowania, wykończenia makijażu polish'd. Ta sama firma jak wyżej włosie syntetyczne , pędzelki piękne nie tracą włosia, bardzo dobrze wykonane natomiast włosie bardziej sztywne i minimalnie twardsze, ale i tak bardzo mi się dobrze nimi pracuje. ( 44,99 zł ) oraz 
( 24,99 zł)






4.Pędzelek do konturowania:
Niestety nie pamiętam firmy, a pudełko wyrzuciłam bo było bardzo podarte :/ wzorowany na nowej kolekcji Real Techniques. Pędzelek do konturowania, włosie syntetyczne, mięciutkie natomiast minimalnie wypada. Trzonek plastikowy w kształcie trójkąta bardzo nie poręczny. ( 19,99 zł )


5. Gąbki do makijażu Makeup Sponge - bella beauty, the Creme shop.
Bella beauty - super miękka gąbeczka, z jednej strony ścięta do lepszego doklepania podkładu, nie traci koloru podczas zmoczenia, pęcznieje. ( 19.99 zł )
the Creme shop - gąbka średnio miękka, kształt pingwinka jak dla mnie troszkę gorsza, pęcznieje, ale nie tak bardzo, nie traci koloru. Plus pachnie po otwarciu lawendą. ( 19,99 zł )


6. Maska do twarzy The Cure Honey Collagen Mask:
Maska miodowa z kolagenem. Nadaje skórze elastyczności i blasku, dotlenia i pobudza komórki. Tencel jest włóknina, która pochodzi od natury i korzysta z fotosyntezy. W fotosyntezie energia słoneczna jest absorbowana przez różne barwniki. W związku z tym, że produkty wyjściowe w dwutlenku węgla i woda przekształcone w glukozę i tlen. Im więcej włókien TENCEL tym więcej tlenu. ( 24,99 zł / 1 opak. )

7.Kosmetyczka Jo&Jo:
Różowa kosmetyczka bardzo poręczna, miała być mała do torebki okazało się, że jest bardzo pojemna. Wyścielona w środku ściółka różową w kropeczki, kosmetyczka od zewnątrz ''lakierkowa''. 
Dla mnie super! ( 19,99 zł )


Na koniec:

8. Świeczka Sebnini of England:
Duża świeczka o zapachu jabłka i maliny. Dodatek do pokoju pachnie znakomicie, podczas palenia wydziela intensywny zapach. ( 19,99 zł )

Z całego serca polecam. Dobranoc K. :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz